Esteettömyyskoulutus

Scandicilla jokaisen tulisi tuntea olonsa tervetulleeksi. Tutustu verkkokoulutukseen saadaksesi lisätietoja siitä, miten teemme hotelleistamme esteettömiä.

Hotellimme ovat esteettömiä kaikille

Haluamme jokaisen tuntevan itsensä tervetulleeksi Scandicilla, oli kyse sitten esteettömyyteen liittyvistä tarpeista, murtuneesta jalasta, kuulorajoitteista, pyörätuolin käytöstä tai muista erityistarpeista. Otamme kaikki vieraat vastaan ystävällisellä hymyllä ja luomme vieraidemme mahdollisiin tarpeisiin ratkaisuja ja tukea tarjoavan ympäristön.

Esteettömyyslähettiläämme Magnus Berglund

Scandicin esteettömyyslähettiläs Magnus Berglund työskenteli aiemmin kokkina eräässä Scandic-hotellissa, mutta vuonna 1999 hänellä todettiin reuma. Suunnitellessaan matkaa vuonna 2002 Magnus ei löytänyt yhtään hotellia, joka olisi tarjonnut tietoa esteettömyydestä vieraille, joilla on erityistarpeita. Hän keksi idean, kuinka Scandic voisi houkutella enemmän vieraita muokkaamalla hotellejaan esteettömiksi.

Alan johtavat esteettömyyshankkeet

Scandic on maailman ensimmäinen hotelliketju, joka tarjoaa nettisivullaan yksityiskohtaista tietoa kaikkien hotelliensa esteettömyydestä. Vuosien varrella olemme saaneet runsaasti tunnustusta tekemästämme esteettömyystyöstä.