Näin se alkoi

Vuoden 2003 syksyllä Magnus Berglund nimitettiin Scandicin esteettömyyslähettilääksi. Eräs hänen ensimmäisiä tehtäviään oli työntekijöidemme kouluttaminen.

Parannamme jatkuvasti esteettömyystarjontaamme

Magnus on opettanut hotellihenkilökunnallemme, millaista on olla toimintarajoitteinen vieras. Mielestämme on tärkeää, että kaikki Scandicin työntekijät osaavat tarjota palveluja esteettömyyttä tarvitseville vieraille.

Huolettoman matkailun tarpeet vaihtelevat sen mukaan, onko kyseessä pyörätuolissa istuva, allerginen, näkörajoitteinen tai kuulorajoitteinen asiakas. Siksi hankimme aina uutta tietoa näistä tarpeista. Varmistaaksemme, että hotellimme ovat tässä mahdollisimman samantasoisia, olemme kehittäneet Scandicin esteettömyysstandardin.

”Toivon, että vieraamme kokevat Scandicin fiksuksi hotelliksi, olipa heillä toimintarajoitteita tai ei.”
– Magnus Berglund, esteettömyyslähettiläs