Kuinka kaikki alkoi

Vuonna 2003 Magnus Berglund nimitettiin Scandicin esteettömyyslähettilääksi. Eräs hänen ensimmäisiä tehtäviään oli työntekijöidemme kouluttaminen.

Magnus on opettanut henkilökunnallemme millaista on olla toimintarajoitteinen vieras. Mielestämme on tärkeää, että kaikki Scandicin työntekijät osaavat tarjota palveluja esteettömyyttä tarvitseville vieraille.

Huolettoman matkailun tarpeet vaihtelevat sen mukaan, onko kyseessä liikuntarajoitteinen, allerginen, näkörajoitteinen tai kuulorajoitteinen asiakas. Hankimme jatkuvasti uutta tietoa näistä tarpeista, jotta pystymme tarjoamaan parhaan avun ja palvelut. Varmistaaksemme hotelleissamme mahdollisimman tasalaatuisen palvelun, olemme luoneet Scandicin esteettömyysstandardin.

Parannamme jatkuvasti esteettömyystarjontaamme

Käytämme fiksuja ratkaisuja suunnitellessamme hotelleja, joissa kaikki vieraamme voivat olla tyytyväisiä. Esteettömyys on prioriteetti sekä vastarakennetuissa että remontoiduissa hotelleissamme, joten parannamme jatkuvasti tarjoamaamme standardia. Uskomme sekä teknisiin ratkaisuihin että käytännön asioihin, mutta myös toisten huomioimiseen. Kiinnostuksen ja omistautumisen osoittaminen on usein yhtä tärkeää kuin sen varmistaminen, että fyysiset puitteet ovat kunnossa.