Yleisimmät kysymykset koronavirukseen liittyen

Tässä lista useimmin kysytyistä kysymyksistä. Päivitämme sivun sisältöä säännöllisesti. Noudatamme paikallisten viranomaisten ohjeita ja siksi osassa hotelliemme palveluja voi olla paikallisia eroja maiden välillä. Tarkemmat tiedot löydät hotellin sivulla netissä tai ottamalla yhteyttä hotelliin.



Pikalinkit kysymyksiin:

Varaukset, hinnat ja muutokset

Voinko muuttaa ennakkoon maksettua varausta?

Voit muuttaa varaustasi hintatyypin varausehtojen mukaisesti. Jos muutos on sallittu, voit muokata varausta netissä varausvahvistuksessa olevan linkin kautta.

Ota huomioon: Jos olet varannut majoituksesi muualta kuin Scandicin nettisivulta, mobiiliapplikaatiosta, hotellista tai asiakaspalvelusta tulee sinun olla yhteydessä kyseiseen tahoon.

Turvallisuus hotelleissa

Miten aamiainen ja ruokailu hoidetaan hotelleissa viranomaisten rajoitukset huomioiden? 

Seuraamme jatkuvasti eri maiden paikallisten viranomaisten rajoituksia ja suosituksia. Tästä syystä hotelliemme tarjoamat palvelut saattavat vaihdella. Jos haluat syödä aamiaisen mieluummin huoneessasi, voit hotelleissamme Suomessa tilata take away -aamiaisvaihtoehtomme edellisenä iltana.

Osassa hotelliemme ravintoloita voit noutaa annoksia take away -periaatteella. Ateriat voit nauttia hotellihuoneessasi tai ottaa mukaan. Voit myös tilata tarjoilut tuotavaksi huoneeseesi, jolloin tilauksen hintaan lisätään huonepalvelumaksu. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden ostaa yksittäispakattuja ruoka- ja juomatuotteita shopistamme vuorokauden ympäri, kuten aina. Katso lisätiedot ja take away -myyntiajat hotellin ravintolasivulta.

Onko Scandic tehnyt muutoksia siivouksen suhteen?

Siivous- ja hygieniatoimia on lisätty hotelleissamme.

Olen huolissani tilanteesta. Miten turvallisuus on huomioitu?

On täysin ymmärrettävää, että tilanne herättää huolta. Meille tärkeintä on vieraidemme ja tiimiläistemme hyvinvointi, terveys sekä turvallisuus. Noudatamme terveysviranomaisten yleisiä ohjeita ja suosituksia COVID 19 -tilanteeseen liittyen, lisäksi käytössämme ovat yrityksen omat ohjeistukset.

Kirjauduttuani hotelliin käy ilmi, että toinen asiakas on sairastunut koronavirukseen. Kuinka toimin tilanteessa?

Tiimiläisemme on koulutettu erilaisiin hotelleissa tapahtuviin tilanteisiin, ja he ovat hotellissa auttaakseen sinua.

Scandicin käytännöt nykyisessä tilanteessa

Mitä käytäntöjä Scandic noudattaa nykyisessä tilanteessa?

Väliaikaisesti suljetut hotellit

Sulkeeko Scandic hotelleja?

Tämänhetkisestä tilanteesta johtuen hotelleja on väliaikaisesti suljettu, jolloin varaukset siirretään kaupungissa avoimena olevaan hotelliin. Saat tästä kirjallisen vahvistuksen tai olemme sinuun yhteydessä mahdollisista muista vaihtoehtoista. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja toivomme ymmärrystä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Mistä tiedän suljetaanko hotelli, johon olen tehnyt varauksen?

Varauksesi siirretään kaupungissa avoimena olevaan hotelliin, josta saat kirjallisen vahvistuksen tai olemme sinuun yhteydessä mahdollisista muista vaihtoehtoista. Teemme kaikkemme järjestääksemme sinulle hyvän vaihtoehtoisen majoituksen. Voit tarkistaa hotellin sivulta, onko hotellisi väliaikaisesti suljettu.