Lifestyle-concierge tuo vierailuusi mukavaa ekstraa

Tiedät varmaan sen kaverin, joka on aina ajan tasalla uusimmista ravintoloista ja kaupoista? Sen, joka ratsastaa muodin aallonharjalla ja onnistuu aina pääsemään jonon ohi parhaisiin yökerhoihin? Jos yövyt Haymarketissa, sen kaverin nimi on Patrick Silvermarck, ja hän työskentelee Lifestyle-conciergena.

Patrickin avulla saat kaiken irti Tukholmasta

Monissa hotelleissa on tarjolla concierge-palvelu – henkilö, joka auttaa sinua varaamaan teatterilippuja, kertoo museoiden aukioloajat tai näyttää sinulle kartalta, kuinka pääset parhaiten mihin oletkin menossa. Haymarketissa olemme vieneet konseptin askeleen pidemmälle. Olemme luoneet maksuttoman Lifestyle-concierge-palvelun. Miten se siis poikkeaa perinteisestä concierge-palvelusta? No, kyse ei ole pelkästään turistinähtävyyksistä. Lifestyle-conciergemme on ajan tasalla ravintoloista, baareista, yökerhoista, ostospaikoista ja tapahtumista.

Haymarketissa hän on nimeltään Patrick Silvermarck. Titteli sopii hänelle todella hyvin, sillä hänen elämäntapansa on olla ajan tasalla uusimmista jutuista. Aiemmin hän on työskennellyt muodin ja jälleenmyynnin parissa, ja hotelleissa hän on toiminut tapahtumasuunnittelijana, henkilökohtaisena ostajana ja stylistinä. Hän käy erittäin mielellään uusissa baareissa ja ravintoloissa, eivätkä Tukholman tai Pariisin muotiviikot jää häneltä koskaan välistä. Jos hän ei osaa vastata kysymykseesi, joku hänen laajasta verkostostaan varmasti osaa.

”Työssäni yhdistyy yhdeksi palveluksi kaikki se, jonka parissa olen työskennellyt aiemmin. Se on mahtavaa!”

Patrick auttaa vieraitamme saamaan kaiken irti Tukholman-matkastaan. Hän taikoo pöydän täyteen varatusta ravintolasta, kertoo mistä kaupasta rajoitetun erän kengät löytyvät tai auttaa sinua suunnittelemaan upean päivän kylpylähoitoineen ja brunsseineen.

Haymarketin konsepti koostuu muodista, lifestylestä ja art decosta – kaikki samassa paketissa. Lifestyle-conciergena Patrick varmistaa, että vieraamme kokevat konseptin kokonaisuudessaan. Tavatessaan vieraita hän kertoo, missä ja miten he voivat kokea tämän konseptin – ravintoloista ja baareista konsertteihin ja museoihin. Hän tekee tiivistä yhteistyötä vastaanoton kanssa varautuakseen vieraidemme mahdollisiin toiveisiin.

”Tavoitteeni on varmistaa, että kaikki vieraamme saavat kokea ainutlaatuisen elämyksen yöpyessään Haymarketissa. Haluan tutustua kuhunkin vieraaseen ymmärtääkseni, kuinka voisin parhaiten vastata heidän tarpeisiinsa.”

Patrick tuntee hotellin toiminnan ja tietää, kenen puoleen kääntyä tarjotakseen vieraillemme sen mukavan pienen ekstran. Esimerkkinä mainittakoon muutama Haymarketin hotellihuoneessa tapahtunut kosinta, joiden järjestelyihin hän on osallistunut.

”Tällaisissa tapauksissa huoneessa, jossa kosinta tapahtuu, voidaan tarvita kukkia, samppanjaa ja tietynlaista tunnelmaa. Haluan kaiken sujuvan hyvin, ja olen etukäteen aivan yhtä hermostunut kuin se, joka kosii. Haha!”

Hotellivieraiden auttamisen lisäksi Patrick järjestää hotellissa pieniä tapahtumia joka toinen viikko, ja hän on myös vastuussa Shopista. Tapahtumissa esimerkiksi jokin suunnittelija esittelee tuotteitaan, kuten mattoja tai koruja. Tuotteita saattaa olla saatavilla myös Shopissamme.

Jos suunnittelet vierailua Haymarketiin, ota rohkeasti yhteyttä Patrickiin. Hänen ainutlaatuisen asiantuntijuutensa hyödyntäminen ei maksa mitään, mutta pöydän saaminen täyteen varatusta ravintolasta on korvaamatonta.