Usein esitetyt kysymykset Scandicin Restel-kaupasta

Scandic on ostanut Restelin koko hotelliliiketoiminnan. Alla voit tutustua kauppaan liittyviin usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin.

Olemme koonneet alle usein esitettyjä kysymyksiä, jotta saisit vastauksen kysymykseesi mahdollisimman helposti.

Pikalinkit

Miten kauppa vaikuttaa asiakkaisiin?

Miten kauppa vaikuttaa kanta-asiakasohjelmiin?

Miten kauppa vaikuttaa varaamiseen?

Asiakkaat

Mitkä asiat tulevat muuttumaan asiakkaalle?

Laajennamme tarjontaamme uusilla kohteilla ja palveluilla, joten asiakkaillamme on nyt valittavanaan entistä laajempi tarjonta kohteista ja palveluista.

    • Scandicin aamiainen sisältyy aina hintaan ja parempi aamu kaikille -aamiaiskonsepti laajennetaan vähitellen kaikkiin uusiin hotelleihin
    • Hotellihuoneessa asiakkaiden käytössä ovat FACE-kylpyhuonetuotteet ja kaikissa tiloissa rajoittamaton Wi-Fi
    • Hotellin aulakioskien tuotteet päivitetään
    • Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma otetaan käyttöön hotelleissa.
    • Alle 13-vuotiaat lapset majoittuvat veloituksetta aikuisen seurassa ja saavat tervetuliaislahjan hotelliin saapuessaan. Lisäksi ravintoloissa on joko lasten oma ruokalista tai lapset syövät puoleen hintaan normaalilta ruokalistalta.
    • Scandicin esteettömyysstandardin mukaisesti esteettömyys on prioriteetti sekä vastarakennetuissa että uudistetuissa hotelleissamme. Kaikissa Scandicin hotelleissa on asiakkaiden hyödynnettävissä kuulosilmukka, kävelykepin pidike, värinähälytyksellä varustettu herätyskello ja pyörätuoli.

Kanta-asiakasohjelmat

Saanko Scandic Friends -pisteitä jo tehdystä varauksesta Cumulus-hotellissa, kun majoitus on tulevaisuudessa?

Kyllä, edellyttäen että on pisteisiin oikeuttava yöpyminen Scandic-hotellissa.

Kuinka kauan voin käyttää Hotel Bonus Club -korttiani?

Hotel Bonus Club -ohjelma on päättynyt ja viimeinen Hotel Bonus Club -kortin käyttöpäivä oli 30.6.2018. Lue lisää HBC-ohjelman päättymisestä täältä.

Olen Hotel Bonus Club -jäsen ja haluaisin liittyä Scandic Friends -jäseneksi. Kuinka minun tulee toimia?

Hotel Bonus Club -jäsenenä tarjoamme mahdollisuutta liittyä Scandicin kanta-asiakasohjelman Scandic Friends -jäseneksi. Olemme lähettäneet henkilökohtaisen kirjeen kaikille Hotel Bonus Club -jäsenille. Lue aiheesta lisää täältä.

Hotel Bonus Club Arvosetelit ja Klubibonussetelit:

  • käyvät maksuksi kaikissa Scandic-hotelleissa Suomessa majoitusostoihin sekä ruokaan ja juomaan ravintolassa, baarissa, shopissa ja minibaarissa (ei vahvoihin alkoholijuomiin)
  • setelit ovat voimassa normaalien voimassaoloaikojen mukaisesti
  • Scandic-hotelleissa ei voi lunastaa vapaayötä Arvoseteleillä tai Klubibonus-seteleillä
  • setelillä maksettaessa ei saa samanaikaisesti Scandic Friends -kanta-asiakasetuja

HotSport -ohjelma on päättynyt. HotSport-kortin viimeinen käyttöpäivä oli  30.6.2018. HotSport-bonusseteleiden käyttö:

  • Bonussetelit käyvät maksuvälineinä hotelli- ja ravintolaostoihin kaikissa Scandic-hotelleissa Suomessa, setelien normaalien voimassaoloaikojen mukaisesti.
  • Jo tehdyt varaukset ovat voimassa annettujen varausehtojen mukaisesti hotellien uudelleen-brändäyksen jälkeenkin, mutta HotSport-bonusta ei enää kerry.

Varaukset ja varauskanavat

Scandic-hotellien varauskanavat säilyvät ennallaan. Kaikki Cumulus-hotellit sekä Seurahuone Helsinki löytyvät 5.6. alkaen Scandicin varauskanavista. 

Miten hotellivarauksia tehdään jatkossa? Mihin olen yhteydessä, jos haluan muuttaa varaustani?

Hotellivaraukset tehdään nettisivujen tai myyntipalvelun kautta. Varaukset ovat voimassa kuten tähänkin asti, kuten myös ryhmä- ja kokousvaraukset.

Pysyvätkö varausehdot samoina?

Olemassa olevien varausten osalta noudatamme vahvistettuja varausehtoja. Ajan myötä yhdenmukaistamme käytännöt ja viestimme niistä erikseen.

Minulla on Scandicin lahjakortti tai palkintoyö ja haluan varata Cumulus-hotellin. Onnistuuko se?

Onnistuu hotellin uudelleenbrändäyksen jälkeen. Scandic-lahjakortti oikeuttaa yöpymiseen vain Scandic-hotellissa.