Uusi konsepti tehokkaammille tilaisuuksille

Ennen uuden kokouskonseptin lanseerausta kutsuimme asiakkaamme osallistumaan päätöksentekoon. Uusi konsepti on merkittävä panostus, sillä sen puitteissa koulutamme 500 kokousasiantuntijaa järjestämään asiakkaillemme tehokkaita ja tuottavia kokouksia.

Varaa kokoustila

Virheellinen arvo osallistujamäärässä
Tiedot
Yhteyshenkilö puuttuu
Sähköposti puuttuu Virheellinen sähköpostiosoite
Puhelin puuttuu Virheellinen puhelinnumero
Virheellinen muoto

Ohjausta suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin

Kokousasiantuntija vastaa asiakkaiden tarpeisiin

Scandic on jo suurin hotelliketju Pohjoismaissa, ja tavoitteemme on olla johtavassa asemassa myös tilaisuuksien toteuttajana. Tavoitteen saavuttamiseksi tapasimme yli 2 000 kokousvierasta ja -järjestäjää.

Keskustelut osoittivat, että asiakkaamme haluavat räätälöityjä ratkaisuja ja henkilökohtaista palvelua sekä neuvoja suunnittelussa, toteutuksessa ja arvioinnissa.

Siksi koulutamme 500 kokousasiantuntijaa seuraavan vuoden aikana. Nämä asiantuntijat osaavat räätälöidä tehokkaat kokousohjelmat asiakkaillemme.

- Konseptin tarkoitus ei ole kertoa, miten jokin tulisi tehdä, vaan kuunnella, mitä asiakkaamme haluavat tilaisuudellaan saavuttaa. Haluamme pureutua syvälle kokousten tarkoituksiin ja tavoitteisiin, ja sen perusteella tarjota huolella valmisteltuja vaihtoehtoja, Scandicin konsepti- ja tuotepäällikkö Robert Wilhelmsson kertoo.

Tutkimusten mukaan työntekijät viettävät jopa 30 % työajastaan kokouksissa. Esimiehillä luku nousee helposti kaksi kertaa suuremmaksi.

- Kokoukset ovat nykytrendin mukaan lyhyempiä, mutta toisaalta niitä järjestetään useammin. Yrityksissä tiedetään, että kokoukset ovat kalliita, mutta samalla ollaan tietoisia mahdollisuuksista ja halutaan käyttöön ratkaisuja, joilla kokouksia pystytään tehostamaan. Tähän asiantuntijamme tarjoavat ratkaisuja.

Scandicilla käy vuosittain yli 5 miljoonaa kokousvierasta yli 2 000 kokoustilassa ja yli 230 hotellissa. Wilhelmsson painottaa, että ruoka on tärkeä osa kokouksia.

- Ateria itsessään on jo tapaaminen, ja palvelumallimme muuntuu ryhmän tarpeiden ja vuorovaikutuksen mukaan. Tiedämme myös, että ruoka on todella tärkeä osa kokonaisuutta ja noin 40 % kävijöistä on allergioita tai erityisruokavalioita. Tämä on otettu huomioon ruokatarjonnassamme, kertoo Wilhelmsson.

Uusi kokouskonsepti lanseerataan nyt kaikissa 230 hotellissamme Pohjoismaissa.