Usein kysyttyä

Vihdoin! Olemme julkaisseet uudet nettisivumme. Olemme koonneet joitakin vastauksia sivujamme koskeviin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota meihin yhteyttä.

En pysty varaamaan huonetta ystävälleni käyttäen palkintopisteitäni. Miksi?

Olemme pahoillamme ylimääräisestä vaiheesta, mutta tällä hetkellä käsittelemme tämän manuaalisesti. Palkintopisteiden lahjoittamisen ja varaamisen netissä pitäisi olla helppoa, ja tämä tulee olemaan mahdollista tulevaisuudessa. Toistaiseksi pyydämme sinua kuitenkin ottamaan yhteyttä varaus- ja asiakaspalveluumme, joka auttaa sinua.

Yritän etsiä kokoustilaa, johon mahtuu tietty määrä ihmisiä. Se ei onnistu!

Lisäämme tämän tärkeän toiminnon tietenkin varausmoduuliin. Tällä hetkellä lähetät tiettyyn hotelliin liittyvän pyynnön, mutta toistaiseksi ei ole mahdollista etsiä tilaa ja sen paikkamäärää.

Mistä voin tarkistaa, kuinka monta pistettä kunkin hotellin palkintoyö ”maksaa”?

Voit nähdä ne kirjautumalla sisään jäsenenä ja etsimällä hotellin tai kohteen, jolloin pisteet näkyvät hotelliluettelossa. Pistemäärät näkyvät myös jokaisen hotellin "Tietoa hotellin palveluista" -osiossa. Näet ne myös Scandic Friends -sivujen Käytä pistetä -sivulta.

Mistä näen, kuinka monta palkintopistettä minulla on jäljellä?

Klikkaa nettisivun yläreunassa olevaa profiililinkkiäsi, niin näet sivun yläreunassa palkintoöidesi lukumäärän sekä sen, kuinka montaa pistettä ne vastaavat.

Onko mahdollista tehdä useita hotellihuonevarauksia eri hinnoilla?

Kyllä. Huomaa kuitenkin, että eri hintoihin liittyy erilaisia sääntöjä. Valitsemiisi eri huonehintoihin liittyvät säännöt määritellään varausprosessin aikana. Kun olet saanut varauksesi valmiiksi, jokaisen huonemäärityksen säännöt eritellään vahvistuksessasi.