Apua ongelmatilanteissa

Näillä sivuilla voit tilata uuden Scandic Friends -kortin, rekisteröidä puuttuvia pisteitä, tutustua Usein kysyttyä -osioon sekä tietysti ottaa meihin yhteyttä!

Tässä muutamia linkkejä, joista löydät lisätietoja

1. Onko Scandic Friends -korttisi hävinnyt? Ei huolta, voit tilata uuden kortin netissä.

Huomioithan, että 1st floor -tasolla ei ole lainkaan fyysistä korttia. Kaikilla tasoilla digitaalinen jäsenkortti tai jäsennumero riittää jäsenetujen saamiseen.

2. Jos sinulta on hävinnyt salasana tai olet unohtanut sen voit tilata uuden

3. Jos sinulta puuttuu pisteitä, voit rekisteröidä ne tästä.

4. Jos olet yöpynyt meillä, mutta yhteistyökumppanipisteitä ei ole kirjautunut, voit täyttää lomakkeen ja autamme sinua.

5. Kysymyksiä ja vastauksia jäsenyydestä

6. Scandic Friends -jäsenyyden ehdot