Eikö sinulla ole jäsenkorttia?
Mietitkö, mihin Scandic Friends -jäsenkorttisi katosi? Vähentääksemme korttien määrää lompakossasi loimme digitaalisen jäsenkortin.
Mistä löydän digitaalisen jäsenkorttini?
Voit ladata digitaalisen jäsenkorttisi esim. puhelimeesi seuraavista paikoista.
- Scandic Friends -sähköpostiviestin alareunasta: klikkaa ”Digitaalinen jäsenkortti” -linkkiä.
- Löydät sen Omalta sivultasi kohdasta Jäsenkortti
Tarvitsen jäsenkortin
Jos tarvitset perinteisen kortin, voit toki tilata sellaisen. Täytä vain tietosi alle. Huomaathan, että kortin toimittaminen kestää noin kolme viikkoa. Jos majoitut meillä tällä välin, otathan mukaasi jäsennumerosi tai digitaalisen jäsenkorttisi saadaksesi edut ja ansaitaksesi pisteitä.
Huomioithan, että tällä hetkellä uusia jäsenkortteja ei voi tilata. Lataa Scandicin mobiilisovellus, josta löydät digitaalisen jäsenkortin.
Huomaa, ettei meillä ole korttia Level 1 -jäsenille. Saat edut ja pisteet näyttämällä jäsennumeroasi.
Jos et tiedä jäsennumeroasi, näet sen Scandic Friends -sähköpostiviestistä tai voit ottaa yhteyttä jäsenpalveluun memberfi@scandichotels.com tai 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm).