Usein kysytyt kysymykset: pisteiden käyttäminen

Pisteesi ovat voimassa sinä vuonna, jonka aikana ansaitsit ne, sekä vielä kolmen vuoden ajan. Pisteiden viimeinen voimassaolopäivä on aina 31. joulukuuta. Alla on vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin pisteistä sekä miten etenkin vanhenevia pisteitä voi käyttää.

1. Voinko tehdä palkintoyövarauksen ensi vuodelle vaikka pisteeni vanhenevat tämän vuoden lopussa?

Kyllä, voit tehdä varauksen ensi vuodelle. Huomioithan kuitenkin, että jos perut tai muutat varausta ensi vuoden puolella, katsotaan vanhentuneet pisteet menetetyksi.

2. Voinko yhdistää pisteitä ja rahaa varatakseni huoneen?

Yhdessä varauksessa pisteitä ja rahaa ei voi yhdistää. Palkintoyö tulee maksaa kokonaisuudessaan pisteillä. Jos haluat tehdä varauksen usealle yölle, joista osan öistä maksat pisteillä ja osan rahalla, on se mahdollista. Netissä varaukset tulee tehdä kahtena erillisenä varauksena peräkkäisille öille (samaan huoneluokkaan), samassa varauksessa pisteitä ja rahaa ei valitettavasti voi yhdistää.

3. Voinko yhdistää palkintoyölahjakortin ja tilillä olevat pisteet?

Palkintoyölahjakortteja ja tilillä olevia pisteitä ei voi yhdistää samassa varauksessa, vaan koko yöpyminen tulee maksaa palkintoyölahjakorteilla. Voit kuitenkin yhdistää useita palkintoyölahjakortteja vastaamaan haluamasi hotellin pisteluokkaa.

4. Scandic Friends -lahjakortti (pisteet rahaksi): voinko yhdistää rahaan?

Kyllä, Scandic Friends -lahjakortti toimii osamaksuna mistä tahansa tuotteestamme. Eli voit maksaa sillä osan ostoksesta. Voit myös antaa sen lahjaksi, sillä lahjakortti ei ole henkilökohtainen.

5. Laitoin palkintoyövarauspyynnön sähköpostilla, onnistuuko varaus tämän kautta?

Valitettavasti emme voi käsitellä varauspyyntöjä sähköpostilla. Varaukset voi tehdä netissä tai soittamalla 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm).

Jos haluat lahjoittaa palkintoyön toiselle henkilölle, onnistuu tämä vain puhelimitse jäsenpalvelun kautta. Omat palkintoyövaraukset voi tehdä netissä.

6. Mielestäni minulla ei ole vanhenevia pisteitä sillä olen jo käyttänyt ne

Voit aina tarkistaa pistesaldon, sekä milloin pisteesi vanhenevat Omilta sivuilta kun kirjaudut sisään. Joskus harvoin sähköpostiviesteissä saattaa olla virheellinen pistetieto, etenkin jos pisteitä on juuri käytetty eikä tieto ole vielä päivittynyt muihin järjestelmiin. Omilla sivuilla näkyvä tieto on aina ajan tasalla.

7. Miten pääsen kirjautumaan tililleni?

Käyttäjätunnus on jäsennumerosi, jonka löydät esimerkiksi uutiskirjeistä joita olet saanut meiltä. Jos et löydä jäsennumeroasi, ota yhteyttä Jäsenpalveluun 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm) tai memberfi@scandichotels.com.

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasanan sähköpostiisi jäsennumerollasi.

Salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen joka on profiilissasi.

Jos sinulla ei ole enää pääsyä sähköpostiin joka profiilisi on liitetty, ota yhteyttä jäsenpalveluun, jotta voimme päivittää profiilin ja voit tilata uuden salasanan.