Esteettömyys Scandic-hotelleissa

Olet aina tervetullut – olitpa näkö- tai kuulorajoitteinen, allergikko tai pyörätuolin käyttäjä, olemme huolehtineet, että tunnet olosi kotoisaksi. Ripusta kävelykeppi sille varattuun pidikkeeseen, tuo kuuntelusilmukka kokoukseen ja nauti erityisruokavalioosi sopivista ruuista. Nelijalkainen ystäväsi on tietenkin myös tervetullut.

Esteettömyystiedot jokaisessa hotellissa

Kuinka kaukana on toimintarajoitteisten pysäköintialue, kuinka leveitä ovet ovat ja kuinka korkea vuode on? Jokaisen hotellin verkkosivuilta löydät yksityiskohtaiset tiedot hotellin omista ratkaisuista.

1. Siirry hotellin sivuille
2. Valitse Erityistarpeet ”Tietoa hotellin palveluista” -kohdasta

HOTELLEJA KAIKILLE

Käytämme fiksuja ratkaisuja suunnitellaksemme hotelleja, joissa kaikki vieraamme viihtyvät. Esteettömyys on prioriteetti sekä vastarakennetuissa että uudistetuissa hotelleissamme, ja parannamme jatkuvasti tarjoamaamme standardia. Uskomme paitsi teknisiin ratkaisuihin ja käytännön asioihin, myös toisten huomioimiseen. Kiinnostuksen ja omistautumisen osoittaminen on usein aivan yhtä tärkeää, kun asiakkaiden halutaan nauttivan yöpymisestään.

Scandicin esteettömyysesite (pdf)

Scandicin esteettömyysstandardi

Olemme konsultoineet järjestöjä, hotellivieraitamme ja työntekijöitämme ja laatineet tämän pohjalta 135 kohdan muistilistan, jota kutsumme Scandicin esteettömyysstandardiksi. Standardi kattaa kaiken tarjontamme ja sen tulee toimia kaikkien hotellin tuotteiden ja palvelujen olennaisena lähtökohtana. Scandic-hotellien henkilökunta tarjoaa mielellään kattavampaa palvelua tehdäkseen kaikkien vieraiden elämän helpommaksi.

Scandicin esteettömyysstandardi (pdf)

Interaktiivinen verkkokoulutus

Olemme maailman ensimmäinen hotelliketju, joka tarjoaa interaktiivista esteettömyyskoulutusta verkossa. Koulutuksen painopisteenä on havainnollistaa neuvojen, vinkkien, testien ja opasvideoiden avulla, kuinka toimintarajoitteisille vieraille tarjotaan erinomaista palvelua. Meille Scandicilla on tärkeää pyrkiä tarjoamaan sama palvelutaso kaikille vieraille, olipa heillä toimintarajoitteita tai ei.