Hyvä tietää

  • Bonus Cheque -sekit on suunniteltu liikematkustajille.
  • Sekit kelpaavat kaikissa Scandic-hotelleissa.
  • Sekit kelpaavat Bonus Cheque -luokan varauksiin, eikä niitä voi käyttää osamaksuna muiden hintaluokkien varauksiin.
  • Yksi sekki oikeuttaa yhteen yöhön yhden hengen huoneessa sekä aamiaiseen.
  • Tietyissä hotelleissa peritään lisämaksu. Mukana olevista vieraista kahden hengen huoneessa peritään lisämaksu.
  • Kongressien tai muiden suurien tapahtumien aikana voi saatavuudessa esiintyä paikallisia poikkeuksia.
  • Bonus Cheque -sekkeihin on merkitty niiden voimassaoloaika, ja ne ovat voimassa ainakin yhden vuoden ostopäivästä lukien.
  • Sekkien hintaa ei hyvitetä*. Joissakin tilanteissa sekkiä voi kuitenkin käyttää osamaksuna ostettaessa uutta 12 sekin vihkoa.
  • Bonus Cheque -sekillä ei voi maksaa ravintola- tai kokouspalveluja.
  • Bonus Cheque -sekeillä voi maksaa yksittäisiä varauksia. Jos haluat varata samanaikaisesti enemmän kuin yhdeksän huonetta, hotelli voi ilmoittaa saatavuuteen perustuvan hinnan.
  • Hinnat ja ehdot ovat voimassa 1.8.2013 alkaen, kunnes toisin ilmoitetaan. Oikeus muutoksiin pidätetään.
  • Bonus Cheque -hinta ei koske Top floor -jäseniä, kun varaukset tehdään 48 tunnin huonetakuulla.

*Kadonneen sekin korvaaminen: Scandic korvaa kadonneet sekit tietyin edellytyksin. Saadaksesi korvauksen kadonneesta Bonus Cheque -sekistä sinun on estettävä sekkien käyttö soittamalla numeroon +46 8 517 350 00. Jos sekit on varastettu, on lisäksi tehtävä rikosilmoitus ja ilmoitettava sekkien numerot. Kopio oikeaksi todistetusta rikosilmoituksesta tulee lähettää osoitteeseen Scandic Hotels AB, Box 6197, 102 33 Stockholm.

Huomaa, että Scandic korvaa vain käyttämättömät Bonus Cheque -sekit ja että tilalle myönnettävien sekkien viimeinen voimassaolopäivä on sama kuin kadonneiden sekkien. Uudet Bonus Cheque -sekit lähetetään ainoastaan yritykselle, joka alun perin osti kadonneet sekit.