Scandic Friends -jäsenehdot
27.8.2024 alkaen voimassaolevat jäsenehdot
1. Yleiset jäsenyyttä koskevat määräykset
2. Pisteiden ansaitseminen
3. Scandicin yhteistyökumppanit
4. Pisteiden käyttäminen
5. Scandic Go
6. Jäsentason saavuttaminen
7. Henkilötietojen käsittely
8. Muut säännöt ja ehdot
9. Scandic Minecraft -arvonnan säännöt ja ehdot ("Arvonta")
1. YLEISET JÄSENYYTTÄ KOSKEVAT MÄÄRÄYKSET
1.1 Scandic Friends -jäsenyys on maksuton. Scandicin kanta-asiakasohjelman (jäljempänä “Scandic Friends”) jäsenyyteen vaaditaan vähintään 18 vuoden ikä. Scandic Friends -jäsenyys merkitsee sopimussuhdetta Scandic Hotels AB:n (organisaationumero 556299-1009), joka on ruotsalainen osakeyhtiö ja jonka rekisteröity toimipaikka on osoitteessa Sveavägen 167, 102 33 Tukholma, Ruotsi (jäljempänä ”Scandic”), ja sinun (jäljempänä ”Jäsen”) välillä. Jäsenyyttä ja jäsenkorttia ei voida myöntää yrityksille tai muille oikeushenkilöille. Kutakin jäsenyyttä kohden voidaan rekisteröidä vain yksi henkilö. Vain yksi huoneessa yöpyvä Jäsen huonetta kohden voi ansaita pisteitä ja yöpymisiä sekä saada edut yöpyessään.
1.2 "Etu" mainitaan Scandic Friends -jäsenehdoissa. "Etu" viittaa etuihin, jotka ovat saatavilla vain Scandic Friends -jäsenille. Edut voivat olla kiinteitä ja ne voidaan ilmoittaa jäsenelle (esim. nykyiseen tasoon liittyvät tasoedut, palkintoyöpymiset ja muut), mutta ne voivat olla myös ennalta arvaamattomia (esim. yllätykset, haasteet, jäsentapahtumat ja muut).
1.3 Scandic Friends -ohjelmaan osallistumista koskevat nämä ehdot ja on Jäsenen vastuulla lukea ja ymmärtää kaikki nämä ehdot mukaan lukien niiden mahdolliset muutokset. Nämä ehdot ovat voimassa 7.5.2024 alkaen ja korvaavat kaikki aiemmat Scandicin kanta-asiakkuusohjelman yleiset ehdot.
1.4 Jäsenen on toteutettava asianmukaiset toimenpiteet estääkseen asiattomien henkilöiden pääsyn jäsenkorttiin, jäsennumeroon ja/tai salasanaan.
1.5 Jos jäsen kadottaa jäsenkorttinsa tai jos hänen yhteystietonsa muuttuvat, jäsenen tulee ottaa yhteyttä Scandicin varaus- ja asiakaspalveluun kohdassa 8.4 kuvatuilla yhteystiedoilla.
1.6 Scandic Friends -ohjelma on voimassa toistaiseksi, ja Scandic pidättää itsellään oikeuden lopettaa Scandic Friends -ohjelman ilmoittamalla tästä Jäsenelle kuusi kuukautta etukäteen.
1.7 Scandic pidättää oikeuden muuttaa Scandic Friends -ohjelman ehtoja. Scandic ilmoittaa, jos muutokset ovat luonteeltaan merkittäviä tai jäsenten kannalta epäedullisia. Jäsenille ilmoitetaan vähintään yhden Scandic Friends -ohjelman tiedotuskanavan kautta eli nettisivun, sähköpostin, tekstiviestin tai postin välityksellä. Scandic pyrkii kaikin tavoin tiedottamaan ehtojen muutoksista ajoissa.
1.8 Scandic pidättää itsellään oikeuden, täysin oman harkintansa mukaisesti, peruuttaa jäsenyyden Scandic Friends -ohjelmassa, mikäli jäsenyyttä on väärinkäytetty. Tällaiseen jäsenyyden peruuttamiseen voi liittyä myös pisteiden menetys. Tällainen väärinkäyttö voi olla esimerkiksi halventavaa tai epäkunnioittavaa käyttäytymistä Scandicia tai sen yhteistyökumppaneita kohtaan, rikollista toimintaa, yleisesti moraalitonta tai epäeettistä toimintaa, tai näiden ehtojen vastaista toimintaa. Jäsen voi koska tahansa peruuttaa jäsenyytensä lähettämällä sähköpostia Scandicin varaus- ja asiakaspalveluun memberfi@scandichotels.com.
1.9 Jäsenen vastuulla on ilmoittaa työnantajalleen etukäteen ja tarvittaessa hankkia työnantajansa etukäteissuostumus, jos hän aikoo ansaita Scandic Friends -ohjelman pisteitä työnantajan maksamien pisteisiin oikeuttavien ostojen perusteella. Liikematkojen aikana tai yhteydessä, esimerkiksi työnantajan maksamista hotelliyöpymisistä, ansaittuja pisteitä ei voi käyttää yksityisiin tarkoituksiin ilman työnantajan etukäteissuostumusta. Scandic ei ole missään olosuhteissa vastuussa millään tavoin siitä, että Jäsen jättää ilmoittamatta työnantajalleen ja/tai hankkimatta tämän suostumuksen.
1.10 Jos Jäsen käyttää työmatkan yhteydessä ansaitsemiaan pisteitä yksityisiin tarkoituksiin, tällainen käyttö voi olla tietyissä maissa, kuten Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, veronalainen etu tai muulla tavoin verotettavaa. Jäsenen vastuulla on ilmoittaa tästä työnantajalle ja/tai asiaankuuluville viranomaisille ja maksaa kaikki tällaiseen käyttöön soveltuvat verot ja maksut. Scandicilla ei tältä osin ole mitään vastuuta Jäsenelle määrättävistä veroista tai verovelvollisuuksista.
1.11 Scandic Go -hotelleihin sovelletaan erityismääräyksiä pisteiden ansaitsemiseen ja käyttöön liittyen, ks. kohta 5. Varausehdoissa määritellyt säännöt ovat voimassa kaikissa muissa Scandic-hotelleissa.
2. PISTEIDEN ANSAITSEMINEN
2.1 Pisteitä ja niihin oikeuttavia yöpymisiä (katso kohta 2.5) voi ansaita siitä päivästä lähtien, kun on rekisteröitynyt Scandic Friends -jäseneksi.
2.2 Jäsen ansaitsee jäsentasoa ei-nostavia pisteitä käyttämällä Scandic Friends MasterCard -korttia sekä valittujen yhteistyökumppaniemme kautta. Hän voi myös käyttää jäsentasoa ei-nostavia pisteitä, mutta ne eivät nosta jäsentasoa.
2.3 Jäsen ansaitsee jäsentasoa nostavia pisteitä pisteisiin oikeuttavista yöpymisistä (katso kohta 2.5), rahan käytöstä (ei sis. ALV:a, alennuksia eikä kuponkeja), joka veloitetaan jäsenen huoneen laskulta yöpymisen tai tapahtuman aikana sekä valitsemalla ylimääräiset pisteet ravintolakupongin sijaan. Rahan käyttö sisältää rahan käytön majoitukseen, ruokaa ja juomiin, Shopiin, hotellin lisäpalveluihin sekä muihin palveluihin pisteisiin oikeuttavina yöpymisinä. Jäsentasoa nostavat pisteet antavat jäsenelle mahdollisuuden nostaa jäsentasoaan (Level). Vaikka jäsen hyödyntäisikin jäsentasoa nostavat pisteensä, ne lasketaan mukaan jäsentason nostamiseen.
Pisteitä ansaitakseen jäsenen on ilmoitettava jäsennumeronsa varauksen yhteydessä ja näytettävä jäsenkorttinsa ja henkilötodistuksensa kirjautuessaan sisään Scandic-hotelliin. Jäsentasoa nostavia pisteitä annetaan vain yhdelle Scandic Friends -jäsenelle huonetta kohden ja yhdestä huoneesta pisteisiin oikeuttavaa yöpymistä kohden (katso kohta 2.5).
2.4 Jäsentasoa nostavat pisteet lasketaan rahallisen arvon ja jäsenen nykyisen jäsentason (Level) perusteella (katso taulukko 1) alennukset ja lahjakortit vähennettynä ja ilman arvonlisäveroa. Jäsenen ansaitsemat pisteet lasketaan kertomalla pisteisiin oikeuttavan yöpymisen kustannukset (katso kohta 2.3) kertoimella, joka löytyy taulukosta 1.
Esimerkki: Jos ostosumma on yhteensä (ilman arvonlisäveroa) 100 euroa ja jäsentaso on Level 1, kertomiseen käytetään kerrointa 20, jolloin pisteitä tulee 2 000.
Tasokohtainen ansaintakerroin | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 SEK/DKK/NOK | 2 | 2 | 2 | 2,5 | 2,5 | 3 | 3 |
1 EUR | 20 | 20 | 20 | 25 | 25 | 30 | 30 |
1 PLN | 6 | 6 | 6 | 7,5 | 7.5 | 9 | 9 |
2.5 ”Pisteisiin oikeuttava yöpyminen” tarkoittaa, että jäsen ansaitsee jäsentasoa nostavia pisteitä ja muita yöpymiseen liittyviä jäsenetuja. Jäsentasoa nostavia pisteitä voi ansaita majoituksesta ja ne voi käyttää hotellissa. Jos yö ei ole pisteisiin oikeuttava, jäsen ei saa jäsentasoa nostavia pisteitä eikä muita jäsenetuja yöpymisen aikana.
”Pisteisiin oikeuttava yö” on ansaittu yö, joka nostaa jäsentasoa kohti tasoa 7, johon vaaditaan 100 pisteisiin oikeuttavaa yötä. Jos yö ei ole pisteisiin oikeuttava, sitä ei lasketa mukaan näihin sataan Level 7 -tasolle vaadittuun yöhön.
Useimmat hotelliyöt, jotka on varattu Scandicin nettisivun/sovelluksen kautta, suoraan Scandic-hotellista, Scandicin varaus- ja asiakaspalvelusta tai valittujen verkkomatkatoimistojen kautta, oikeuttavat pisteisiin. Scandic pidättää oikeuden päättää ja muuttaa aika ajoin, mitkä yöt oikeuttavat pisteisin edellä mainitulla tavalla. Jäsenen on oltava rekisteröityneenä majoittuvaksi vieraaksi hotelliin, jotta hän ansaitsee pisteisiin oikeuttavia yöpymisiä ja jäsentasoa nostavia pisteitä. Poikkeukset ovat pääasiassa erikoishintaisia huonehintoja ja muulta kuin Scandicin omien varauskanavien kautta varattuja öitä (esim. Bookings.com ja Hotels.com).
2.6 Pisteisiin oikeuttava yöpyminen antaa jäsenelle eri määrän jäsentasoa nostavia pisteitä hänen nykyisen jäsentasonsa (Level) mukaan (katso taulukko 1).
2.7 Ryhmävarauksiin ja kuukausilaskulla maksettaviin varauskiintiöihin sovelletaan erityisiä varausehtoja liittyen jäsentasoa nostavien pisteiden ansaitsemiseen sekä jäsenetujen ansaitsemiseen.
2.8 Jäsentasoa nostavia pisteitä ei myönnetä, jos yöpyminen perutaan syistä, joihin Scandic tai Scandicin yhteistyökumppanit eivät voi vaikuttaa.
2.9 Jäsenen ansaitsemia jäsentasoa nostavia pisteitä ja jäsentasoa ei-nostavia pisteitä ei voi yhdistää toisen jäsenen tilin kanssa tai siirtää sille. Pisteitä ei voi myydä, periä tai siirtää eikä muutoin vaihtaa maksua vastaan.
2.10 Jäsen ansaitsee jäsentasoa nostavia pisteitä hotellin Shopista, hotellin omista tuotteista ja palveluista sekä ruoasta ja juomista EUR 500/DKK 5 000/NOK 5 000/PLN 2 000/ SEK 5 000 asti per yö, kun ostokset lisätään huonelaskulle. Jäsen voi myös maksaa muiden vieraiden puolesta, kunhan ostokset veloitetaan huonelaskulle.
2.11 Hotellista uloskirjautumisen jälkeen voi kulua jopa 10 päivää ennen kuin pisteet rekisteröityvät jäsenen tilille. Jos Scandic-jäsentilille on annettu pisteitä virheellisesti, Scandic voi poistaa ne jälkikäteen.
2.12 Kaikki pisteet (jäsentasoa nostavat ja jäsentasoa ei-nostavat pisteet) ovat voimassa ja voidaan lunastaa/käyttää 3 vuoden kuluessa uloskirjautumispäivästä. Pisteet vanhenevat 3 vuoden kuluttua saman kuukauden viimeisenä päivänä, jolloin ne ansaittiin.
Esimerkki: 6.3.2023 ansaitut pisteet vanhenevat 31.3.2026, ja 22.6.2019 ansaitut pisteet vanhenevat 30.6.2022.
2.13 Jäsentasoa nostavat pisteet nostavat jäsentasoa kuluvana jäsenvuonna (enintään 12 kuukautta). Kaikki kuluvana jäsenvuonna ansaitut jäsentasoa nostavat pisteet nostavat jäsentasoa, vaikka pisteet käytettäisiinkin.
2.14 Jäsen voi tarkastella tilinsä tietoja osoitteessa www.scandichotels.fi/scandicfriends
3. SCANDICIN YHTEISTYÖKUMPPANIT
3.1 Tietyissä tilanteissa jäsentasoa nostavia ja jäsentasoa ei-nostavia pisteitä voi ansaita ja hyödyntää Scandicin yhteistyökumppaneilla kunkin yhteistyökumppanin sääntöjen ja ehtojen mukaan. Lisätietoa yhteistyökumppaneistamme, eduista ja tarjouksista on Scandic Friends -yhteistyökumppanisivuilla.
3.2 Scandic Friends -jäsen ei voi vaatia pisteiden tai etujen hyvittämistä, jos Scandic Friendsin ja yhteistyökumppaniyrityksen välinen yhteistyösopimus on muuttunut.
3.3 Vain jäsen henkilökohtaisesti voi hyödyntää etuja, ja edut koskevat ainoastaan huonetta, jossa jäsen yöpyy. Jäsenen on annettava henkilökohtainen Scandic Friends -jäsennumeronsa yhteistyökumppanitarjousten hyödyntämiseksi. Scandic ei vastaa jäsennumeroiden asiattoman käytön seurauksista.
3.4 Scandic ei vastaa jäsenen ja Scandicin yhteistyökumppanin välisistä sopimuksista.
3.5 Mikäli jäsen hyödyntää pisteitä Scandicin yhteistyökumppanin tarjoamiin palveluihin, kyseisen yhteistyökumppaninen yleisiä ehtoja sovelletaan pisteiden hyödyntämiseen.
4. PISTEIDEN HYÖDYNTÄMINEN
4.1 Jäsen voi hyödyntää jäsentasoa nostavia ja jäsentasoa ei-nostavia pisteitä sisäisiin hotellipalveluihin ja -tuotteisiin, palkintoöihin sekä Scandicin valittujen yhteistyökumppaneiden parissa. Pisteitä ei voi yhdistää alennuksiin, lahjakortteihin tai muihin tarjouksiin, ellei toisin selkeästi mainita.
4.2 Scandicin ostoehtoja ja -sääntöjä sovelletaan kaikkiin pisteiden lunastusostoihin.
Jos lunastetut pisteet ovat vanhentuneet, ne katsotaan kulutetuiksi, eikä niitä hyvitetä.
4.3 Jäsen voi maksaa sisäisiä hotellipalveluja ja -tuotteita jäsentasoa nostavilla ja jäsentasoa ei-nostavilla pisteillä. Yksityiskohtaiset säännöt ovat osoitteessa www.scandichotels.fi/scandicfriends.
4.4 Palkintoyö on hotelliyö, jonka jäsen voi maksaa pisteillä joko kokonaan tai osittain. Sekä jäsentasoa nostavia että jäsentasoa ei-nostavia pisteitä voidaan hyödyntää palkintoyön varaamiseen Scandic-hotellista.
4.5 Palkintoyöt ovat varattavissa hotellin varaustilanteen mukaan. Huoneiden saatavuus voi olla rajoitettua tietyissä hotelleissa tiettyinä aikoina.
4.6 Jäsen ei voi ansaita pisteitä siitä palkintoyön osasta, joka maksetaan jäsentasoa nostavilla pisteillä. Jäsen voi kuitenkin ansaita jäsentasoa nostavia pisteitä yöpymisen aikaisista kustannuksista (katso kohta 2.3) sekä osittain rahalla maksetuista ostoksista.
4.7 Palkintoyö nostaa jäsentasoa (Level), kun jäsenen ansaitsemien pisteisiin oikeuttavien öiden kokonaismäärä saavuttaa seuraavan tason vaatimuksen (Level 7).
4.8 Palkintoyön varaamiseksi jäsenellä pitää olla riittävä määrä jäsentasoa nostavia ja/tai jäsentasoa ei-nostavia pisteitä tilillään ja hänen on esitettävä jäsennumeronsa. Palkintoöitä voi varata vain Scandicin omien myyntikanavien kautta. Palkintoöiden hinnat näkyvät varaushetkellä Scandicin nettisivulla. Palkintoöiden hinnat vaihtelevat päivän sekä hotellikategorian mukaan. Kun palkintoyö on varattu, jäsenen tililtä veloitetaan hotellikategoriaa ja mahdollista lisäkategoriaa tai muuta vastaava määrä pisteitä. Hotellien vaatimat pistemäärät ovat osoitteessa www.scandichotels.fi/scandic-friends.
4.9 Palkintoyö on varattava jäsenen toimesta, ja se on voimassa kahdelle henkilölle kahden hengen Standard-huoneessa. Jäsen voi myös lahjoittaa palkintoyön kohdan 4.11 mukaisesti.
4.10 Palkintoyöt voi varata 12 kuukautta ennen saapumispäivää. Jos varaus perutaan Scandicin peruutusehtojen mukaisesti, jäsenen tililtä veloitetut pisteet voidaan siirtää takaisin samalle tilille. Jos jäsen tekee varauksen pisteillä, jotka vanhenevat ennen saapumista, ja peruu sitten varauksen tai tekee uuden varauksen, pisteitä ei palauteta. Niin kutsutuissa ”no show” -tapauksissa pisteet katsotaan käytetyiksi. Nämä säännöt koskevat kaikkia lunastettuja pisteitä – ei vain majoitusta varten lunastettuja pisteitä. Katso kohdasta 4.11, miten palkintoyön voi antaa lahjaksi.
4.11 Jäsen voi antaa palkintoyön toiselle. Sen voi varata Scandicin varaus- ja asiakaspalvelusta (katso yhteystiedot kohdasta 8.5). Palkintoyön voi varata 12 kuukautta ennen saapumispäivää. Varauksen ajankohtaa voidaan muuttaa. Jos varaus perutaan, pisteitä ei palauteta. Niin kutsutuissa ”no show” -tapauksissa pisteet katsotaan käytetyiksi. Palkintoyöpymisiä ei saa myydä eteenpäin.
4.12 Jäsen voi maksaa palkintoyön yhdistämällä pisteitä ja rahaa. Pisteillä maksettavasta osuudesta ei anneta jäsentasoa nostavia pisteitä. Rahalla maksettavasta osuudesta annetaan uusia jäsentasoa nostavia pisteitä. Kun jäsen maksaa pisteiden ja rahan yhdistelmällä, muita tarjouksia, alennuksia, lahjakortteja tai yhdistelmiä ei voi hyödyntää. Niin kutsuttu ”osamaksettu” palkintoyö lasketaan mukaan alkuperäisen pisteiden haltijan jäsentason nostamiseen, kun hänen kaikki hotelliyöpymisensä lasketaan yhteen.
5. SCANDIC GO
5.1 Jäsentasoa nostavien ja jäsentasoa ei-nostavien pisteiden ansaitsemiseen ja hyödyntämiseen Scandic Go -hotelleissa sovelletaan seuraavia sääntöjä. Ne korvaavat soveltuvin osin edellä esitetyt säännöt.
5.2 Jäsen ansaitsee jäsentasoa nostavia pisteitä pisteisiin oikeuttavista yöpymisistä (katso kohta 2.5).
5.3 Jäsen ei ansaitse jäsentasoa nostavia pisteitä ruoasta ja juomista eikä hotellin omien tuotteiden tai palveluiden ostoista Scandic Go -hotelleissa.
5.4 Jäsen voi hyödyntää jäsentasoa nostavia sekä jäsentasoa ei-nostavia pisteitä palkintoöiden varaamiseen Scandic Go -hotelleista. Jäsen ei kuitenkaan voi käyttää pisteitä mihinkään muuhun kuin tähän tarkoitukseen. Pisteitä ei esimerkiksi voi käyttää ruoan ja juomien ostamiseen.
5.5 Jäsenyyteen liittyvät muut edut eivät ole voimassa Scandic Go -hotelleissa. Et esimerkiksi saa lahjakorttia tai ylimääräisiä pisteitä lahjakorttien sijaan jokaisesta yöpymiseen sisältyvästä yöstä.
6.JÄSENTASON SAAVUTTAMINEN
6.1 Pisteisiin oikeuttava kausi on yksi jäsenvuosi, 12 kuukautta, alkaen päivästä, jolloin jäsen liittyi Scandic Friends -ohjelmaan, ja päättyen saman kuukauden viimeiseen päivään seuraavana vuonna. Tämän 12 kuukauden jakson aikana ansaitut yöpymiset / jäsentasoa nostavat pisteet ratkaisevat sen, jääkö jäsen nykyiselle jäsentasolle vai muuttuuko hänen jäsentasonsa. Mahdollinen jäsentason nouseminen tapahtuu aina jokaisen maksutapahtuman jälkeen. Nykyisen jäsentason uusiminen tai jäsentason laskeminen tapahtuu kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä.
6.2 Scandic Friends -ohjelman uudet jäsenet aloittavat Level 1 -tasolta (ensimmäinen jäsentaso). Jäsentaso nousee, kun jäsenen Scandic-tilille on rekisteröity uuden jäsentason vaatima määrä pisteisiin oikeuttavia yöpymisiä (katso kohta 2.4) tai jäsentasoa nostavia pisteitä (katso kohta 2.3). Jäsentaso ei nouse majoituksen aikana. Hotellista uloskirjautumisen jälkeen voi kestää jopa 10 päivää ennen kuin pisteet tai yöt rekisteröityvät jäsenen Scandic-tilille ja seuraavalle jäsentasolle (Level) nouseminen on mahdollista.
6.3 Level 2
Scandic Friends Level 2 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 5 000 jäsentasoa nostavaa pistettä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
6.4 Level 3
Scandic Friends Level 3 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 10 000 jäsentasoa nostavaa pistettä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
6.5 Level 4
Scandic Friends Level 4 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 25 000 jäsentasoa nostavaa pistettä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
6.6 Level 5
Scandic Friends Level 5 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 100 000 jäsentasoa nostavaa pistettä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
6.7 Level 6
Scandic Friends Level 6 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 250 000 jäsentasoa nostavaa pistettä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
6.8 Level 7
Scandic Friends Level 7 myönnetään jäsenelle, joilla on vähintään 400 000 jäsentasoa nostavaa pistettä tai 100 pisteisiin oikeuttavaa yötä, jotka on kerätty 12 kuukauden eli jäsenvuoden aikana.
Jäsentaso | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Pisteet | 0 | 5 000 | 10 000 | 25 000 | 100 000 | 250 000 | 400 000 |
Yöt | - | - | - | - |
- | - | 100 |
7. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY
7.1 Scandic Friends -jäsenyys edellyttää henkilötietojesi käsittelyä näissä säännöissä ja ehdoissa sekä Tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla. Scandic vastaa jäsenen henkilötietojen käsittelystä Scandic Friends -kanta-asiakasohjelmassa.
7.2 Scandic suosittelee, että jäsen tutustuu säännöllisesti Tietosuojaselosteeseen ymmärtääkseen, millä tavoin Scandic käsittelee jäsenen henkilötietoja hallinnoidakseen jäsenyyttä sekä jäsenen oikeuksia henkilötietojen käsittelyyn liittyen. Tietosuojaselosteeseen tehdyistä muutoksista ilmoitetaan jäsenelle, ja uusi tietosuojaseloste julkaistaan Scandicin nettisivuilla.
8. MUUT SÄÄNNÖT JA EHDOT
8.1 Mikäli tämän sopimuksen yksi tai useampi ehto osoittautuu oikeudellisesti pätemättömäksi tai mikäli tämä sopimus osoittautuu epätäydelliseksi, tämä ei vaikuta muiden ehtojen pätevyyteen. Sopimuspuolet korvaavat oikeudellisesti pätemättömät tai epätäydelliset ehdot sellaisilla ehdoilla, jotka vastaavat niin pitkälti kuin mahdollista osapuolien sopimuksen mukaista tarkoitusta.
8.2 Jos varaat yöpymisen muualla kuin Suomessa, Scandic Friends -ohjelmaa koskevat paikalliset poikkeukset saattavat olla voimassa kyseisen maan pakottavan lainsäädännön mukaan.
8.3 Näihin sääntöihin ja ehtoihin sovelletaan Ruotsin lakia, ja niitä tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti. Scandic Friends -ohjelmasta johtuvat tai siihen liittyvät riitatapaukset käsitellään yksinomaan ruotsalaisten tuomioistuinten tuomiovallan alaisena.
8.4 Scandic Friends -ohjelmaa koskevien tiedustelujen osalta pyydämme ottamaan yhteyttä Scandicin varaus- ja asiakaspalveluun:
Suomi: +358 200 81 800 (puhelu on maksullinen: 0,65 €/min + pvm/mpm)
Ruotsi: +46 8 517 517 00
Norja: +47 23 15 50 00
Tanska: +45 33 48 04 00
Pohjoismaiden ulkopuolella: +46 8 517 517 20
Scandicin varaus- ja asiakaspalvelun sähköposti- sekä postiosoitteet löydät osoitteesta nettisivuiltamme.
8.5 Scandic ei vastaa mahdollisista kirjoitusvirheistä.
9. SCANDIC MINECRAFT -ARVONNAN SÄÄNNÖT JA EHDOT (”ARVONTA”)
9.1 ARVONNAN JÄRJESTÄJÄ
Scandic Hotels Holding AB, Y-tunnus 556723-5725, (”Scandic”, ”me”, ”meidän”) järjestää ja vastaa arvonnasta. Arvontaa säätelevät nämä säännöt ja ehdot, joiden lukeminen ja ymmärtäminen ovat osallistujan vastuulla.
Jos sinulla on kysymyksiä arvontaan liittyen, ota yhteyttä jäsenpalveluun osoitteessa memberfi@scandichotels.com.
9.2 KUKA VOI OSALLISTUA ARVONTAAN
Arvontaan voivat osallistua kaikki Scandic Friends -jäsenet, jotka yöpyvät jossakin hotelleistamme 25.2.-30.4.2025 välisenä aikana (”arvonta-aika”) ja jotka ovat varanneet majoituksen ja ilmoittautuneet arvontaan 25.2.-24.3.2025 aikana. Arvontaan voivat osallistua kaikki vähintään 18-vuotta täyttäneet Scandic Friends-jäsenet, pois lukien Scandicin työntekijät tai heidän perheenjäsenet sekä Scandicin palveluksessa olevat konsultit. Scandic Friends -jäsennumerosi on arpalippusi numero. Jokainen jäsen voi osallistua arvontaan vain kerran.
9.3 KUINKA OSALLISTUA ARVONTAAN
Arvontaan voi osallistua vain, jos olet varannut yöpymisesi 25.2.-24.3.2025 välillä Scandicin omien varauskanavien kautta (eli kolmannen osapuolen tai matkatoimiston kautta tehdyt varaukset eivät kuulu arvontaan). Majoituksesi on toteuduttava arvonta-aikana. Voit osallistua arvontaan riippumatta varaamasi huoneen tyypistä tai majoituksen kestosta, kunhan majoitus tapahtuu ja on maksettu arvonta-aikana. Sinun tulee aktivoida osallistumisesi arvontaan ennen majoituksesi ajankohtaa ja viimeistään 24.3.2025.
9.4 PALKINNOT JA VOITTAJIEN VALINTA ARVONNASSA
4.1 Palkinnot
Arvonnan palkinnot ovat:
1. palkinto: Matka Walesiin 4 hengelle 3 yöksi. Matka sisältää hotellimajoituksen ja aktiviteetit Walesissa sekä kiinteän matka- ja ruokailukorvauksen, jonka Scandic määrittää. Matkustusajankohdat ovat torstai/perjantai – sunnuntai/maanantai aikavälillä 7.8.2025 – 3.8.2026. Matkustusaikaa ei voi muuttaa tai pidentää. Valitut matkustuspäivät matkustusajanjakson sisällä vaativat Scandicin lopullisen hyväksynnän ja ovat saatavilla varaustilanteen mukaan. Palkinnon vastaanottaminen edellyttää voittajan hyväksyvän matkan lisäehdot, jotka Scandic ilmoittaa ja viestii voittajalle. Scandic valitsee 1 voittajan 1. palkintoon. Palkinnon arvo on 5 500 euroa.
2. palkinto: Majoituslahjakortti yhdeksi yöksi Scandic-hotellissa. Scandic valitsee 10 voittajaa 2. palkintoon. Palkinnon arvo on 99 euroa.
3. palkinto: 10 000 pistettä Scandic Friends -jäsentilille. Scandic valitsee 20 voittajaa 3. palkintoon.
Palkintoja ei voi palauttaa, myydä eteenpäin tai siirtää toiselle henkilölle. Palkintoja ei voi vaihtaa rahaksi tai muiksi tuotteiksi.
4.2 Voittajien valinta
Scandic arpoo voittajat kaikkien arvontaan osallistuneiden kesken 2.5.2025.
Scandic ottaa yhteyttä voittajiin sähköpostitse tai puhelimitse viikon kuluessa voittajien valinnasta käyttämällä yhteystietoja, jotka on annettu varauksen yhteydessä. Jos voittajaa ei tavoiteta tai hän ei lunasta palkintoa neljäntoista (14) päivän kuluessa Scandicin ensimmäisestä yhteydenotosta, Scandic valitsee toisen voittajan. Scandic julkaisee myös tiedon arvonnan suorittamisesta verkkosivullaan www.scandichotels.com. Jos voittaja antaa suostumuksensa, voimme myös julkaista tiedon voittajasta verkkosivullamme.
9.5 HENKILÖTIEDOT
Jos päätät osallistua arvontaan, Scandic käsittelee antamiasi henkilötietoja arvonnan voittajan valitsemiseksi ja kontaktoimiseksi sekä palkinnon jakamista varten.
Jos haluat lukea lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, tutustu tietosuojailmoitukseemme Privacy Policy | Scandic Hotels.
6 MUUT EHDOT
Voittaja on vastuussa palkintoon liittyvistä mahdollisista veroista. Scandic ei ole vastuussa mistään vahingoista, jotka ovat aiheutuneet tai väitetään aiheutuneen arvontaan osallistumisesta. Scandic ei myöskään ole vastuussa mistään ongelmista tai esteistä arvontaan osallistumisen tai palkinnon vastaanottamisen suhteen IT-ongelmien vuoksi. Warner Bros. Entertainment Inc. ja sen emoyhtiöt, tytäryhtiöt ja sisaryhtiöt eivät ole vastuussa arvonnasta eivätkä sen mainonnasta, hallinnoinnista tai toteutuksesta. Minecraftia käytetään Microsoft Corporationin luvalla. Arvontaa ei hallinnoi, sponsoroi tai tue Microsoft Corporation tai Mojang AB.