Muut – kysymyksiä ja vastauksia



Pikalinkit

Lemmikki mukana matkalla

Hotelleillamme on erilaisia käytäntöjä lemmikkieläinten suhteen. Kaikki lemmikkieläimiä tiloihinsa hyväksyvät Scandic-hotellit veloittavat lemmikistä n. 20 € per yö (Suomessa ja Saksassa 20 €, Ruotsissa 200 SEK, Norjassa 200 NOK ja Puolassa 80 PLN). Ruotsissa, Saksassa ja Puolassa hinta on per yö per lemmikki. Scandic-hotelleissa Tanskassa hinta on 200 DKK koko vierailulta, ei per yö tai per lemmikki kuten muissa maissa.

Hotellit päättävät sallittujen lemmikkieläinten määrän ja muut yksityiskohdat lemmikkien majoitukseen liittyen. Varaa lemmikkihuone ottamalla yhteyttä suoraan hotelliin (valitse soittaessa palveluvalikossa "hotellin vastaanotto").

Hotelleissamme Suomessa voit myös varata lemmikkihuoneen netissä varausvahvistus-sivulla. Lisäpalvelut-osio näkyy vain kun varauksesi maksu tapahtuu hotellissa tai olet sisäänkirjautunut Scandic Friends -jäsenenä varauksen tekohetkellä.

Ei kuittia / myöhäinen sisäänkirjautuminen

Mitä minun tulisi tehdä, jos en ole saanut kuittia?

Jos et ole saanut kuittia yöpymisestäsi sähköpostitse, ota yhteyttä hotelliin ja lähetämme sinulle uuden kuitin. Hotellin yhteystiedot löydät hotellin nettisivuilta.

Sähköinen kuitti

Saat hotellissa maksetut majoituslaskut ja muut ostokset sähköisessä muodossa Storebox-sovelluksen kautta suoraan puhelimeesi. Maksuton palvelu on käytössä hotelleissamme Suomessa ja on helppo ottaa käyttöön App storesta tai Google Playsta.

Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?

Ota yhteyttä hotelliin vahvistaaksesi varauksesi myöhäistä saapumista varten. Hotellin yhteystiedot löytyvät hotellin nettisivuilta.

Lahjakortit

Mistä voin ostaa Scandic-lahjakortteja?

Scandicin majoitus-, ravintola- ja arvolahjakortteja voit ostaa lahjakorttikaupastamme.

Ostin lahjakortin, mutta en saanut lahjakorttia sähköpostiini?

Tarkista sähköpostisi roskaposti-kansio, onko sähköpostiosoite oikein kirjoitettu tilaukseen ja onko osto veloitettu. Mikäli ongelma ei ratkea, ota meihin yhteyttä alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

Milloin lahjakortti on voimassa?

Lahjakortti oikeuttaa majoitukseen viikonloppuisin ja loma-aikoina saatavuuden mukaan. Majoitusaika on sama kun lahjakortin voimassaoloaika. Lahjakorttihintaisia huoneita on rajoitetusti etenkin sesonkien ja paikallisten tapahtumien aikaan. Jos kyseessä on tarjoushintainen lahjakortti voimassaoloaika saattaa vaihdella. Tarkistathan aina lahjakortin voimassaoloajan lahjakortista.

Saanko Scandic Friends -pisteet ja -edut maksaessani lahjakortilla?

Lahjakorttikaupastamme ostetulla lahjakortilla maksaessasi saat Scandic Friends -pisteet ja -edut, kunhan majoituksesi on pisteisiin oikeuttava. Lahjakortin ostamisesta ei kerry pisteitä.

Sisältyykö lahjakorttiin lasten majoitus?

0–12-vuotiaat yöpyvät maksutta aikuisten huoneessa. 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi lahjakortistasi?

Mikäli sinulla on kysyttävää ostetusta lahjakortista täytäthän alla olevan kyselyn. Käsittelemme yhteydenotot arkisin klo 8.00–17.00.

Asiani koskee:

*pakollinen kenttä

Aamiainen

Milloin hotellissa tarjoillaan aamiaista?

Aamiaisen tarkat kellonajat löydät hotellin ravintolan nettisivuilta.

Otathan huomioon! Aamiainen on ostettavissa lisähintaan Saksan ja Puolan hotelleissamme sekä Downtown Camper by Scandic ja Haymarket by Scandic -hotelleissamme Tukholmassa.

SCANDIC YRITYKSILLE

Oletko kiinnostunut yrityssopimuksesta Scandicin kanssa tai onko sinulla kysyttävää nykyisestä sopimuksesta?

Scandic Friends

Mitä yhteistyökumppaneita Scandic Friends -ohjelmassa on?

Miten ansaitsen/käytän Scandic Friends -yhteistyökumppanipisteitä?

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm) tai suoraan valitsemaasi hotelliin. Hotelliemme yhteystiedot löydät hotellin nettisivun alakulmasta.

Scandic Hotels Oy Y-tunnus

1447914-7