Muut – kysymyksiä ja vastauksia

Pikalinkit

Ei kuittia / myöhäinen sisäänkirjautuminen

Mitä minun tulisi tehdä, jos en ole saanut kuittia?

Jos et ole saanut kuittia yöpymisestäsi sähköpostitse, ota yhteyttä hotelliin ja lähetämme sinulle uuden kuitin. Hotellin yhteystiedot löydät hotellin nettisivuilta.

Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?

Ota yhteyttä hotelliin vahvistaaksesi varauksesi myöhäistä saapumista varten. Hotellin yhteystiedot löytyvät hotellin nettisivuilta.

Lahjakortit

Mistä voin ostaa Scandic-lahjakortteja?

Majoitusahjakortteja myydään kaikissa Scandic-hotelleissa. Lahjakortteja voi ostaa myös 100 ja 500 arvoisina (paikallista valuuttaa) arvolahjakortteina, jotka käyvät maksuksi Scandicin hotelleissa ja ravintoloissa. Lahjakortit ovat voimassa yhden vuoden ostopäivästä lähtien.

Aamiainen

Milloin hotellissa tarjoillaan aamiaista?

Aamiaisen tarkat kellonajat löydät hotellin ravintolan nettisivuilta.

Otathan huomioon! Aamiainen ei kuulu Save- tai Flex-hintaisen huoneen hintaan Saksan ja Puolan hotelleissamme.

SCANDIC YRITYKSILLE

Oletko kiinnostunut yrityssopimuksesta Scandicin kanssa tai onko sinulla kysyttävää nykyisestä sopimuksesta?

Scandic Friends

Mitä yhteistyökumppaneita Scandic Friends -ohjelmassa on?

Miten ansaitsen/käytän Scandic Friends -yhteistyökumppanipisteitä?

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Vastaamme mielellämme kysymyksiisi. Täytä seuraava lomake tai ota yhteyttä varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,42 €/min + pvm/mpm).

[xform] Yhteydenottolomake