Muut – kysymyksiä ja vastauksia
Pikalinkit
- Voinko ottaa lemmikkini mukaan Scandic-hotelliin?
- Mitä minun tulisi tehdä, jos en ole saanut kuittia?
- Sähköinen kuitti
- Myöhäinen saapuminen
- Miten olette varautuneet sähkökatkoihin?
- Lahjakortit
- Milloin hotellissa tarjoillaan aamiaista?
- Oletko kiinnostunut yrityssopimuksesta?
- Mitä yhteistyökumppaneita Scandic Friends -ohjelmassa on?
- Miten ansaitsen/käytän Scandic Friends -yhteistyökumppanipisteitä?
- Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Lemmikki mukana matkalla
Hotelleillamme on erilaisia käytäntöjä lemmikkieläinten suhteen. Kaikki lemmikkieläimiä tiloihinsa hyväksyvät Scandic-hotellit veloittavat lemmikistä n. 20 € per yö (Suomessa ja Saksassa 20 €, Ruotsissa 200 SEK, Norjassa 200 NOK ja Puolassa 80 PLN). Ruotsissa, Saksassa ja Puolassa hinta on per yö per lemmikki. Scandic-hotelleissa Tanskassa hinta on 200 DKK koko vierailulta, ei per yö tai per lemmikki kuten muissa maissa.
Hotellit päättävät sallittujen lemmikkieläinten määrän ja muut yksityiskohdat lemmikkien majoitukseen liittyen. Varaa lemmikkihuone ottamalla yhteyttä suoraan hotelliin (valitse soittaessa palveluvalikossa "hotellin vastaanotto").
Hotelleissamme Suomessa voit myös varata lemmikkihuoneen netissä varausvahvistus-sivulla. Lisäpalvelut-osio näkyy kun varauksesi maksu tapahtuu hotellissa tai olet sisäänkirjautunut Scandic Friends -jäsenenä varauksen tekohetkellä.
Kuitit
Mitä minun tulisi tehdä, jos en ole saanut kuittia?
Jos et ole saanut kuittia yöpymisestäsi sähköpostitse, ota yhteyttä hotelliin ja lähetämme sinulle uuden kuitin. Hotellin yhteystiedot löydät hotellin nettisivuilta.
Sähköinen kuitti
Saat hotellissa maksetut majoituslaskut ja muut ostokset sähköisessä muodossa Storebox-sovelluksen kautta suoraan puhelimeesi. Maksuton palvelu on käytössä hotelleissamme Suomessa ja on helppo ottaa käyttöön App storesta tai Google Playsta.
Myöhäinen sisäänkirjautuminen
Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?
Ota yhteyttä hotelliin vahvistaaksesi varauksesi myöhäistä saapumista varten. Hotellin yhteystiedot löytyvät hotellin nettisivuilta. Voit vahvistaa varauksesi myöhäistä saapumista varten myös nettisivuilla Varaukseni-osiossa (kun varaus on tehty nettisivuillamme tai applikaatiossa).
Varautuminen suunniteltuihin sähkökatkoihin
Miten olette varautuneet sähkökatkoihin?
Varmistamme hotellivieraidemme ja tiimiläistemme turvallisuuden sähkökatkojen aikana. Jokaisessa hotellissa on toimipistekohtainen turvallisuus- ja varautumissuunnitelma toimintaohjeineen. Kaikki hotellirakennuksemme on varustettu turva- ja poistumisvalaistuksilla.
Miten suunnitellusta sähkökatkosta kerrotaan hotellivieraalle?
Kerromme vastaanotossa sisään kirjautuville vieraille suunnittelusta sähkökatkosta ja miten toimia sähkökatkon aikana.
Huone
Pyydämme hotellivierasta pysymään huoneessaan. Matkapuhelin ja varavirtalähteet tulee olla ladattuna, sillä oman puhelimen taskulamppu toimii valolähteenä huoneessa sähkökatkon aikana. On hyvä varmistaa, että virtaa riittää myös esimerkiksi läppärissä, jos sitä tarvitsee työssä. Sähkölaitteista tulee sammuttaa virta tai irrottaa pistorasiasta. Vesipisteitä tai WC:tä ei saa käyttää sähkökatkon aikana. Myöskään hissiä ei saa käyttää sähkökatkon aikana. Ilmastointi ei ole sähkökatkon aikana päällä. Huoneita voi tuulettaa avaamalla oven käytävään, ikkunoita ei saa avata.
Kokoustila
Kokoushenkilöstömme käy ryhmänvetäjän kanssa läpi toimintaohjeet mahdollisen sähkökatkon varalta. Sähkökatkon alkaessa henkilöstömme käy varmistamassa tilanteen kokoustilassa ja tarvittaessa ohjaa kokousvieraat ulos hätäpoistumisteitä pitkin.
Lahjakortit
Mistä voin ostaa Scandic-lahjakortteja?
Scandicin majoitus-, ravintola- ja arvolahjakortteja voit ostaa lahjakorttikaupastamme.
Ostin lahjakortin, mutta en saanut lahjakorttia sähköpostiini?
Tarkista sähköpostisi roskaposti-kansio, onko sähköpostiosoite oikein kirjoitettu tilaukseen ja onko osto veloitettu. Mikäli ongelma ei ratkea, ota meihin yhteyttä alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Milloin lahjakortti on voimassa?
Lahjakortti oikeuttaa vapaa-ajan majoitukseen kaikkina päivinä saatavuuden mukaan. Majoitusaika on sama kun lahjakortin voimassaoloaika. Lahjakorttihintaisia huoneita on rajoitetusti etenkin sesonkien ja paikallisten tapahtumien aikaan. Jos kyseessä on tarjoushintainen lahjakortti, voimassaoloaika saattaa vaihdella. Tarkistathan aina lahjakortin voimassaoloajan lahjakortista.
Saanko Scandic Friends -pisteet ja -edut maksaessani lahjakortilla?
Lahjakorttikaupastamme ostetulla lahjakortilla maksaessasi saat Scandic Friends -pisteet ja -edut, kunhan majoituksesi on pisteisiin oikeuttava. Lahjakortin ostamisesta ei kerry pisteitä.
Sisältyykö lahjakorttiin lasten majoitus?
Lapset majoittuvat maksutta 12-vuotiaiksi asti aikuisten huoneessa.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi lahjakortistasi?
Mikäli sinulla on kysyttävää ostetusta lahjakortista täytäthän alla olevan kyselyn. Käsittelemme yhteydenotot arkisin klo 8.00–17.00.
*pakollinen kenttä
Aamiainen
Milloin hotellissa tarjoillaan aamiaista?
Aamiaisen tarkat kellonajat löydät hotellin ravintolan nettisivuilta.
Otathan huomioon! Aamiainen on ostettavissa lisähintaan Saksan ja Puolan hotelleissamme sekä Downtown Camper by Scandic ja Haymarket by Scandic -hotelleissamme Tukholmassa.
SCANDIC YRITYKSILLE
Oletko kiinnostunut yrityssopimuksesta Scandicin kanssa tai onko sinulla kysyttävää nykyisestä sopimuksesta?
Scandic Friends
Mitä yhteistyökumppaneita Scandic Friends -ohjelmassa on?
Miten ansaitsen/käytän Scandic Friends -yhteistyökumppanipisteitä?
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Ota yhteyttä varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm) tai suoraan valitsemaasi hotelliin. Hotelliemme yhteystiedot löydät hotellin nettisivun alakulmasta.
Scandic Hotels Oy Y-tunnus
1447914-7
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu avoinna ma-pe 8.00–17.00
Puhelun hinta (0,65 €/min + pvm/mpm)
Scandic Hotels
Revontulenkuja 1
02100 Espoo
Hallinnon vaihde: 020 766 4100