Varaukset – kysymyksiä ja vastauksia



pikalinkit

Varaa alennushinta varauskoodilla

Minulla on varauskoodi / Bonus Cheque / palkintoyö. Mihin täytän koodin varausta tehdessäni?

Valitse varausmoduulissa Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikko ja kirjoita koodi ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään. Myös lahjakortit ja kampanjakoodit ovat varauskoodeja, joita voit käyttää tässä.

Miten teen varauksen yrityssopimushinnalla?

Valitse Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikko ja kirjoita yrityssopimuskoodi varausmoduulin ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään (esim. D-numero: D123456789).

Miten varaan huoneen netissä lahjakortilla?

Lahjakortti-varauksiin liittyvät ohjeet löydät lahjakortistasi.

Huomaathan, että arvolahjakortteja voidaan käyttää vain kun varauksen maksu tapahtuu hotellissa. Arvolahjakortteja ei voi käyttää tuotteisiin, jotka maksetaan varauksen yhteydessä netissä.

Varaus

Millaisia etuja tarjoatte perheen kanssa matkustavalle?

Tarjoamme useita etuja ja palveluita perheen kanssa matkustaville. Perhesivuillamme on myös tietoa perheille parhaiten sopivista hotelleistamme.

Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?

Voit vahvistaa varauksen myöhäistä saapumista varten netissä joko varauksen yhteydessä valitsemalla "Vahvista varaus myöhäistä saapumista varten" tai jo tehtyyn varaukseen ”Varaukseni” -osiossa. Myöhäinen saapuminen vahvistetaan luottokortilla.

Varausehdot

Olen alle 18-vuotias. Voinko yöpyä hotellissanne ilman huoltajaa/vanhempaa?

Tietoa alaikäisten varauksista on varausehdoissa.

Voinko ottaa lemmikkini mukaan Scandic-hotelliin?

Tietoa lemmikkihuoneen varaamisesta löydät täältä:

Muuta tai peru varaus

Miten perun varaukseni tai teen muutoksia siihen?

Pankki- ja luottokortit

Voinko tehdä varauksen netissä antamatta luottokorttini numeroa?

Kyllä, voit tehdä varauksen maksamatta huonetta ennakkoon. Maksu hoidetaan tällöin hotellissa. Jotkin hinnat tulee kuitenkin maksaa varauksen yhteydessä.

Miksi en voi käyttää pankki-/luottokorttiani varauksen tekemiseen?

Ethän käytä kortin nimi- ja numerokentissä erikoismerkkejä, esim. (.) (,) (-) (/) (:).

Varausvahvistus

En ole saanut varausvahvistusta. Mitä minun tulisi tehdä?

Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm).

Mitä teen, jos kadotan varausnumeroni?

Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm).

Löydämme varauksesi sisäänkirjautumisen yhteydessä myös voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella.