Varaukset – kysymyksiä ja vastauksia
pikalinkit
- Minulla on varauskoodi / Bonus Cheque / palkintoyö. Mihin täytän koodin varausta tehdessäni?
- Varaaminen yrityssopimus-hinnalla
- Miten varaan huoneen lahjakorttilla?
- Olen harkinnut hotellissanne yöpymistä perheeni kanssa.
- Onko varaukseni vahvistettu myöhäistä saapumista varten?
- Olen alle 18-vuotias. Voinko yöpyä hotellissanne ilman huoltajaa/vanhempaa?
- Voinko ottaa lemmikkini mukaan Scandic-hotelliin?
- Miten perun varaukseni tai teen muutoksia siihen?
- Voinko tehdä varauksen netissä antamatta luottokorttini numeroa?
- Miksi en voi käyttää pankki-/luottokorttiani varauksen tekemiseen?
- En ole saanut varausvahvistusta. Mitä minun tulisi tehdä?
- Mitä teen, jos kadotan varausnumeroni?
Varaa alennushinta varauskoodilla
Minulla on varauskoodi / Bonus Cheque / palkintoyö. Mihin täytän koodin varausta tehdessäni?
Valitse varausmoduulissa Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikko ja kirjoita koodi ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään. Myös lahjakortit ja kampanjakoodit ovat varauskoodeja, joita voit käyttää tässä.
Miten teen varauksen yrityssopimushinnalla?
Valitse Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikko ja kirjoita yrityssopimuskoodi varausmoduulin ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään (esim. D-numero: D123456789).
Miten varaan huoneen netissä lahjakortilla?
Lahjakortti-varauksiin liittyvät ohjeet löydät lahjakortistasi.
Huomaathan, että arvolahjakortteja voidaan käyttää vain kun varauksen maksu tapahtuu hotellissa. Arvolahjakortteja ei voi käyttää tuotteisiin, jotka maksetaan varauksen yhteydessä netissä.
Varaus
Millaisia etuja tarjoatte perheen kanssa matkustavalle?
Tarjoamme useita etuja ja palveluita perheen kanssa matkustaville. Perhesivuillamme on myös tietoa perheille parhaiten sopivista hotelleistamme.
Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?
Voit vahvistaa varauksen myöhäistä saapumista varten netissä joko varauksen yhteydessä valitsemalla "Vahvista varaus myöhäistä saapumista varten" tai jo tehtyyn varaukseen ”Varaukseni” -osiossa. Myöhäinen saapuminen vahvistetaan luottokortilla.
Varausehdot
Olen alle 18-vuotias. Voinko yöpyä hotellissanne ilman huoltajaa/vanhempaa?
Tietoa alaikäisten varauksista on varausehdoissa.
Voinko ottaa lemmikkini mukaan Scandic-hotelliin?
Tietoa lemmikkihuoneen varaamisesta löydät täältä:
Muuta tai peru varaus
Miten perun varaukseni tai teen muutoksia siihen?
- Netissä tehdyt ja hotellissa maksettavat varaukset: Varauksen voi muuttaa tai perua ”Varaukseni” -osiossa.
- Netissä tehdyt ennakkomaksetut varaukset: Varauksen voi muuttaa tai perua ”Varaukseni” -osiossa. Jos haluat muuttaa varaustasi, ota yhteyttä hotelliin tai varaus- & asiakaspalveluumme.
- Varauspalvelun kautta tai suoraan hotellista tehdyt varaukset: Ota yhteyttä hotelliin tai varaus- & asiakaspalveluumme.
Pankki- ja luottokortit
Voinko tehdä varauksen netissä antamatta luottokorttini numeroa?
Kyllä, voit tehdä varauksen maksamatta huonetta ennakkoon. Maksu hoidetaan tällöin hotellissa. Jotkin hinnat tulee kuitenkin maksaa varauksen yhteydessä.
Miksi en voi käyttää pankki-/luottokorttiani varauksen tekemiseen?
Ethän käytä kortin nimi- ja numerokentissä erikoismerkkejä, esim. (.) (,) (-) (/) (:).
Varausvahvistus
En ole saanut varausvahvistusta. Mitä minun tulisi tehdä?
Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm).
Mitä teen, jos kadotan varausnumeroni?
Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,65 €/min + pvm/mpm).
Löydämme varauksesi sisäänkirjautumisen yhteydessä myös voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu avoinna ma-pe 8.00–17.00
Puhelun hinta (0,65 €/min + pvm/mpm)
Scandic Hotels
Revontulenkuja 1
02100 Espoo
Hallinnon vaihde: 020 766 4100