Varaukset – kysymyksiä ja vastauksia

pikalinkit

Varaa alennushinta varauskoodilla

Minulla on varauskoodi / Bonus Cheque / palkintoyö. Mihin täytän koodin varausta tehdessäni?

Klikkaa varausmoduulissa Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikkoa ja kirjoita koodi ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään. Myös lahjakortit ja kampanjakoodit ovat varauskoodeja, joita voit käyttää tässä.

Miten teen varauksen yrityssopimushinnalla?

Klikkaa Varauskoodi, Bonus Cheque tai Palkintoyö -valikkoa ja kirjoita yrityssopimuskoodi varausmoduulin ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään.

Miten varaan huoneen netissä lahjakorttia käyttäen?

Lahjakortti-varauksiin liittyvät ohjeet löytyvät lahjakortin takaa. Kirjoita majoituslahjakortissa oleva koodi varausmoduulin ”Onko sinulla varauskoodi?” -kenttään

Huomaathan, että lahjakortin arvoja 100 tai 500 voidaan käyttää vain varattaessa Flex-hintaisia tuotteita, sillä näiden varausten maksu tapahtuu hotellissa. Näitä arvolahjakortteja ei siis voi käyttää Save-hintaisiin tuotteisiin tai muihin tuotteisiin, jotka maksetaan varauksen yhteydessä.

Varaus

Olen harkinnut hotellissanne yöpymistä perheeni kanssa.

Vastauksia usein esitettyihin, perheen kanssa matkustamiseen liittyviin kysymyksiin on perhesivuillamme. Siellä on myös tietoa perheille parhaiten sopivista hotelleistamme.

Miten vahvistan varaukseni myöhäistä saapumista varten?

Ota yhteyttä hotelliin vahvistaaksesi varauksesi myöhäistä saapumista varten. Hotellin yhteystiedot löytyvät hotellin nettisivuilta.

Varausehdot

Olen alle 18-vuotias. Voinko yöpyä hotellissanne ilman huoltajaa/vanhempaa?

Tietoa alaikäisten varauksista on varausehdoissa.

Voinko ottaa lemmikkini mukaan Scandic-hotelliin?

Tietoa lemmikkihuoneen varaamisesta on varausehdoissa.

Muuta tai peruuta varaus

Miten peruutan varaukseni tai teen muutoksia siihen?

Netissä tehtyjä varauksia voi muuttaa tai peruuttaa täällä – klikkaa ”Varaukseni”. Varauspalvelun kautta tai suoraan hotellista tehtyjä varauksia ei voi muuttaa/peruuttaa netissä. Ota tällöin yhteyttä varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,42 €/min + pvm/mpm).

Pankki- ja luottokortit

Voinko tehdä varauksen netissä antamatta luottokorttini numeroa?

Kyllä, voit tehdä varauksen maksamatta huonetta ennakkoon. Maksu hoidetaan tällöin hotellissa. Save-hintaiset varaukset ja jotkin kampanjat tulee kuitenkin maksaa varauksen yhteydessä.

Miksi en voi käyttää pankki-/luottokorttiani varauksen tekemiseen?

Ethän käytä kortin nimi- ja numerokentissä erikoismerkkejä, esim. (.) (,) (-) (/) (:).

Varausvahvistus

En ole saanut varausvahvistusta. Mitä minun tulisi tehdä?

Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,42 €/min + pvm/mpm)

Mitä teen, jos kadotan varausnumeroni?

Ota yhteyttä hotelliin tai soita varaus- & asiakaspalveluumme puh. 0200 81800 (0,42 €/min + pvm/mpm)