Kysymyksiä ja vastauksia Scandic Friends -jäsenille

Pisteet

Miten ansaitsen pisteitä?
Voit ansaita pisteitä yöpymällä jossain Scandic-hotellissa.

Miten voin tarkistaa, kuinka monta pistettä minulla on?
Kirjaudu Omiin tietoihin, joista voit nähdä ansaitsemasi pisteet, jäsenyystasosi, tulevat ja aikaisemmat yöpymiset sekä pisteiden vanhentumisen.

Miten kauan pisteeni ovat voimassa?
Pisteesi ovat voimassa vähintään kolme vuotta.

Miten voin käyttää pisteitäni?
Voit käyttää pisteitäsi palkintoöihin Scandic-hotelleissa. Voit käyttää pisteitä myös yhteistyökumppaneidemme parissa. Nähdäksesi, kuinka monta pistettä kuhunkin hotelliin tarvitset, lue lisää Käytä pisteitä -sivulta.

Mitä teen, jos en ole saanut pisteitä yöpymisestäni?
Voit rekisteröidä puuttuvat pisteet itse

Miten ansaitsen Scandic-yhteistyökumppanipisteitä?
Voit ansaita pisteitä yhteistyökumppaneiden ohjelmissa yöpyessäsi Scandic-hotelleissa.

Jäsenyystaso

Miten voin tarkistaa jäsenyystasoni?
Kirjaudu Omiin tietoihisi, joista voit nähdä jäsenyystasosi, käytettävissä olevat pisteet ja aiemmat yöpymiset sekä vanhentuvat pisteet.

Milloin minut nostetaan seuraavalle jäsenyystasolle?
Jäsenyystasoasi nostetaan automaattisesti, kun olet yöpynyt tarpeeksi monta kertaa. Tässä lasketaan aina viimeisten 12 kuukauden aikana yöpymäsi öiden määrä.

Miten pitkään jäsenyystasoni on voimassa?
Jäsenyystasosi on voimassa vuoden verran. Voimassaoloaika näkyy jäsenkortistasi.

Jäsenkortti

Olen unohtanut jäsennumeroni. Miten saan tietää sen?
Löydät jäsennumerosi jäsenkortistasi ja Scandic Friends -jäsenille sähköpostitse lähetetystä uutiskirjeestä. Voit myös esittää kysymyksiä ottamalla yhteyttä jäsenpalveluumme
sähköpostitse: memberfi@scandichotels.com, puh. 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm)

Olen hukannut jäsenkorttini. Miten saan uuden?
Meillä ei ole kortteja 1st floor -jäsenyystasolle. Saat etusi ja pisteesi käyttämällä jäsennumeroasi. Muiden jäsenyystasojen kortit voi tilata netistä:

Salasana

Olen unohtanut salasanani. Miten kirjaudun?
Luo uusi salasana klikkaamalla näytön oikeassa yläkulmassa olevaa kohtaa ”Kirjaudu”. Valitse linkki ”Unohtuiko salasana?” ja syötä jäsennumerosi. Uusi salasana lähetetään omissa tiedoissasi annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Jäsenviestit

En halua enää vastaanottaa Scandic Friends -ohjelman markkinointiviestejä. Mitä minun tulisi tehdä?
Helpoin tapa on perua viestitilaus. Teet sen klikkaamalla meiltä saamasi sähköpostin lopussa olevaa linkkiä ”Peru uutiset ja tarjoukset”. Voit myös ottaa yhteyttä jäsenpalveluumme. Jos perut viestien lähettämisen, et saa jäsenyyteesi ja pisteisiisi liittyviä tietoja.

Jäsenpalvelu

Haluan kirjoittaa viestin Scandic Friends -ohjelmalle, mitä teen?
Useimmat asiat, kuten uuden jäsenkortin tilaaminen, uuden salasanan tilaaminen, puuttuvien pisteiden rekisteröiminen ja palkintoöiden varaaminen, voidaan hoitaa helposti täällä netissä. Jos sinulla on kysyttävää, mutta et löydä vastausta täältä, lähetä meille viesti. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen memberfi@scandichotels.com tai puh: 0200 81800 (0,42€/min + pvm/mpm).

Sivun alkuun